تقویم و هواشناسی سال جدید به همراه تعطیلی ها و تمامی مناسبت ها

تقویم سال به همراه مناسبتها Screenshot
تقویم سال به همراه مناسبتها Screenshot
تقویم سال به همراه مناسبتها Screenshot
تقویم سال به همراه مناسبتها Screenshot
تقویم سال به همراه مناسبتها Screenshot
Version
1 ( 1 )
Update
Mar 27, 2023
Developer
Category
Installs
100+
Rate
0
تقویم سال جدید به همراه مناسبتها.
این برنامه نااب را از دست ندهید. تقویم سال جدید به همراه مناسبتها رایگان برای سال های آینده نیز با قدرت به روز رسانی خواهد شد .اگر به دنبال یک تقویم کاربردی و مناسب برای دستگاه اندرویدی خود هستید، تقویم سال جدید به همراه مناسبتها رایگان یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود . تقویم سال جدید به همراه مناسبتها رایگان شامل تمامی امکاناتی که شما از یک تقویم توقع دارید میشود وطبق آخرین استانداردهای رسمی اندروید آماده سازی شده است. مزیت تقویم سال جدید به همراه مناسبتها رایگان نسبت به سایر تقویم ها سبک و ساده بودن و هماهنگ بودن با سیستم عامل اندروید است ،چراکه معتقدیم با توجه به اینکه تقویم ها همیشه در پس زمینه سیستم عامل اندروید در حال اجرا هستند .باید فقط کار خود را در سبک ترین حالت ممکن انجام دهند. تقویم سال جدید به همراه مناسبتها شامل مناسبت ها و تعطیلی ها را برای شما در نظر گرفته ایم .
با کلیک بر روی تصویر تقویم سال جدید به همراه مناسبتها در یک نگاه است، عکس را در اندازه ی بزرگ و واقعی آن مشاهده کنید. تقویم سال جدید به همراه مناسبتها با قابلیت نمایش قبله نما و جهت نما، اعلام اذان و اوقات شرعی نقاط مختلف ایران، ساعت و تقویم ایران مناسبتهای روز و تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بالعکس و بسیاری از امکانات دیگر، پس همین حالا نصب کنید و از این اپ مجهز و کامل استفاده کنید. لطفا پنج ستاره مارا فراموش نکنید. در این برنامه تقویم سال جدید به همراه مناسبتها رایگان به همراه مناسبت ها برای شما عزیزان آماده شده است. برنامه تقویم سال جدید به همراه مناسبتهااذن گو، قبله نما ، هوشمند ، فارسی است.

سایر توضیحات تقویم سال جدید به همراه مناسبتها رایگان:
✔️ نوار ثابت اعلام تاریخ در بالای گوشی از طریق تنظیمات قابل حذف است.
✔️ اوقات شرعی و قبله‌نما با تنظیم شهر در تنظیمات برنامه قابل استفاده است.

در صورت بروز مشکل در تقویم سال جدید به همراه مناسبتها ما را مطلع کنید. منتظر نظرات شما در تقویم سال جدید به همراه مناسبتهاهستیم.