Photos of condolence posts

عکس متن تسلیت و ترحیم Screenshot
عکس متن تسلیت و ترحیم Screenshot
عکس متن تسلیت و ترحیم Screenshot
عکس متن تسلیت و ترحیم Screenshot
عکس متن تسلیت و ترحیم Screenshot
Version
( 1 )
Update
Mar 27, 2023
Developer
Category
Installs
10,000+
Rate
0
اولین مرحله سوگواری انکار و ناباوری از دست دادن عزیزان است به صورتی که اگر این ضایعه ناگهانی باشد، فرد گمان می کند در خواب است و واقعه را باور نمی کند و انکار هم می کند. در این مرحله فرد گوشه گیری می کند و احساس غم دارد و انتظار دارد تا دیگران سوگ او را دریابند و اجازه دهند تا او مراحل سوگواری خود را سپری کند. خلا ناشی از دست دادن عزیز سبب احساس تنهایی فرد می شود . این احساس در بین افرادی که همسر خود را از دست داده اند، شدیدتر است. هر چه رابطه فرد با متوفی صمیمی تر باشد، مرحله بهبود طولانی تر می شود و گاهی ممکن است چند سال یا یک سال طول بکشد.

در اپلیکیشن عکس متن تسلیت و ترحیم ، بهترین متن های تسلیت ؛ دلنوشته مرگ عزیز ؛ متن غمگین مرگ عزیز ؛ متن مرگ جوان ؛ جملات تسکین دهنده مرگ عزیزان ؛ دلنوشته مرگ عزیز از دست رفته را در قالب عکس برای شما جمع آوری کردیم. شما با استفاده از اپلیکیشن عکس متن تسلیت و ترحیم می توانید از آنها برای ارسال پیام و استوری استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن عکس متن تسلیت و ترحیم و ارسال پیام تسلیت در کنار دوستان ، عزیزان و بستگان عزادار خود باشید و برای آن ها طلب صبر کنید.

اپلیکیشن عکس متن تسلیت و ترحیم شامل دسته بندی های مختلفی است و با نصب آن به صورت یکجا به موارد زیر دسترسی آسان خواهید داشت:

عکس متن تسلیت و ترحیم پدر
عکس متن تسلیت و ترحیم مادر
عکس متن تسلیت و ترحیم فرزندان
عکس متن تسلیت و ترحیم خواهر
عکس متن تسلیت و ترحیم برادر
عکس متن تسلیت و ترحیم رفیق
عکس متن تسلیت و ترحیم خاله
عکس متن تسلیت و ترحیم دایی